Onsdag

Idag har jag ägnat mig åt datorjobb hela dagen, gjort så mycket jag kunnat inför kommande utskick. Naturligtvis går det inte helt smärtfritt utan jag får säga lite ”vackra” ord ibland, men allt löser sig till slut.

Nackgympa också, eller nackträning, jag ska göra det tre gånger om dagen, men tror det blev bara två. Får väl skärpa mig i fortsättningen. Det är ju bara jag som förlorar på det om jag inte gör det jag ska. Har kunnat sova utan att den onda nacken stört mig, så det är väl bättre. Men när jag kommer upp så blir det stelt o ont ett tag, men det gav med sig efter ett tag.

En del telefonsamtal under dagen, det brukar inte ringa så många men idag blev det visst kö. Jo, så ringde det en sån där lurendrejare också och påstod att de hade fått in en låneansökan från mig! Jaha du sa jag, jag önskar dig också en fin dag 😀 . De får väl snart hitta på nåt nytt om de ska lura gamla tanter.

Detta inlägg publicerades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar