Torsdag

Har varit postvakt åt en annan granne, nu har jag snart gått runt och tagit in post och matat katter åt alla grannar. Jag sitter ju här i mitten, så det blir jag som får hålla ett vakande öga över området :-D. Hon som var här om detta igår sa att hon hade fattat att det var jag som hade hand omét . Alltid bra att ha någon man kan fråga när det kniper en annan gång.

F.ö. har jag varit kafferepskärring idag, varit på två olika ställen efter varandra och fikat! Det tog nästan hela em. Men efter maten så kom jag ändå ut ett par timmar för att rensa ogräs. Men så kom det några regndroppar och då gick jag in och började titta lite mer på Hemsidan. Men det blev inte så mycket gjort, bara leta bilder.

En kompis ringde , vi brukar fira våra födelsedagar ihop en gång om året, i stället för att ge varandra presenter så går vi ut och äter eller något sådant. Så nu har vi bestämt dag i nästa vecka.

Detta inlägg publicerades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar