Lördag

Förmiddagen blev jag sittande här vid datorn för jag fick lite ledtrådar till min släktforskning som jag måste följa upp, en del som jag hade nytta av.

Så beslutade jag att gå ut idag igen på en långpromenad. Idag gick det mycket bättre, så det blev drygt 5 km utan några större problem. Men stannade på fika hos min väninna innan jag tog den sista biten. Har ju inte haft tid med henne så mycket nu. Hon sitter ju ensam jämt.

Fick veta att jag hade mycket jobb i affären så jag åkte dit ett par timmar så något blev gjort idag också. Måste fortsätta i morron, kanske måndag med, de har bytt en hylla i mitt bokförråd så jag måste få ordning på alla böcker igen. Jag tror det blev lite för små hyllor, det ser då ut som att det blir en massa över.  Får göra en rejäl utrensning där.

Detta inlägg publicerades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar