Måndag

Sov till kl var 8,30, varför ska man vakna tidigare när man inte behöver!? Åkte ner till affären kl 10 och var där till kl var 16. Måndagar har vi stängt så jag kunde städa och sortera alla hyllor med kläder som låg i en enda röra. Sånt vi aldrig hinner med riktigt när det är kunder i affären. Nu ser det fint ut om jag får säga det själv. Inte för att det vara så länge, men det blir lättare att rätta till nu ett tag när det är iordning.
Var rätt trött när jag kom hem, golven är hårda där så det blir lite stumt att gå på.
Satte mig på altan med en bok ett tag innan maten, den tog jag fram från frysen idag så det var enkelt.
Senare kom Christians mamma och var här ett par timmar, hon skulle ha plockat av våra körsbär som är av en senare sort, men dom var så torra så det blev inget med det. Värmeböljan hade gjort sitt.
Har funderat och funderat på vad jag ska hitta på för födelsedagspresent framöver i   slutet av nästa månad, men så i morse innan jag steg upp så kom jag på det!!!  Bara det hinner bli klart, måste anlita en annan person för uppdraget.
Kvällen tillbringades i vanlig ordning med kompisarna på chatten, inte så många i kväll, men det är fortfarande så varma sköna kvällar ute så dom väljer nog det i stället. Natti natti
 
Detta inlägg publicerades i Dagbok. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar