Måndag

I natt jag drömde, ja det gjorde jag verkligen 😀 , men vaknade också många gånger för att jag hade kramp i benen, min högerarm somnade och det gjorde riktigt ont ända ut i fingrarna. För att bli av med det så måste jag stiga ur sängen ett tag. Lite oredigt med sovandet alltså. Jag har haft fint kattbesök länge idag. Fiona har blivit alldeles tokig och kelig. Sov här inne på en säng länge och sedan var det bara kel för hela slanten.

Hämtat mina nya glasögon. De blir nog bra, Nu har jag ju bara haft läsglasögon några år. Före det hade jag dubbelslipade så progressiva är väl något man måste vänja sig vid ett tag. Men det verkar bra, inget dubbelseende. som jag märkte nu. Har ju haft lite problem med det efter fallolyckan. Det rättades ju till nu. För tidigt säga något om det kanske.

Ska försöka fixa en gräsmatta till sedan. Det kom lite regn på morron så det har nog torkat upp nu. Efter det så blir det nog inget mer gjort idag…

Detta inlägg publicerades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar