Söndag

Kan nästan kopiera gårdagen. Skillnaden är väl att vi fått 8 mm regn sammanlagt sedan igår. Drömt en massa tokerier i natt som jag gör de nätter jag inte tar sömntablett. Drömmer annars också, men de drömmarna är lite snällare.

Packlokalen, och lång vila efter det. trött blir jag, behöver nog få lite hjälp om det ska gå att få till det i tid. Pratat med J. om det. Det är ett tungt jobb och jag borde ha mycket muskler nu tycker jag, men vet inte vart de tar vägen. inget som syns i alla fall. Vet bara att min rygg gnäller varje dag så det får gå med Alvedon och andra medikamenter.

Tittat på Strandhotellet där ny säsong började i kväll. Svårt komma ihåg hur det slutade förra gången och en del nya människor dyker upp. Det klarnar väl med tiden.

Detta inlägg publicerades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar