Onsdag

Lite svalare idag, men ganska blåsigt. Åkte till packlokalen i två timmar. Men före det så vilade jag, och somnade och drömde. Mina konstiga drömmar alltså!!! Jag hade plockat ut allt som fanns i garaget och spolade golvet med slang. Jag hade stora problem att öppna ögonen, jag såg ju inte var jag spolade. Till slut vaknade jag och det var inga problem att öppna ögonen. Just detta med att inte kunna se har jag drömt många gånger, men nu var det länge sedan. Vet inte vad det står för. Spolning av golvet var väl en påminnelse att jag verkligen behöver städa där!

När jag kommit hem och ätit middag så rensade jag ogräs i två timmar. Nu börjar det snart se lite bättre ut. Det gick lättare nu efter att jag hade vattnat igenom allt för ett par dagar sedan. Men dammar gör det fortfarande så det blev fottvätt också.

Tittade på ”Studio 65” , i kväll om musik och dans och andra nöjen. Varför ska pensionärer behöva lyssna på gammal musik när man blir äldre. från 40-talet t.ex. pensionärerna idag var ju unga på 60-talet när rock o pop kom. Håller fullständigt med. Jag har upplevt just det, då vill man helst gå därifrån. Tony Irving var med på ett hörn 😀 Han går ut på vanliga danser också. Det trodde man inte 😀 . Sedan hittade jag en intervju med Per Gessle. Också bra.

Ska man reta sig på något så är det kaffefilter som viker sig i bryggaren Har tydligen köpt fel sort. Grrr.

Detta inlägg publicerades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar