Onsdag

Blev ingen blogg i går kväll, men det kommer ju en annan dag, den idag t.ex. Anledningen? Ja 😀 Sov inte i går natt och var trött hela dagen. När kl. var 5 på morron gav jag upp och steg upp och satte mig i köket att klistra adresslappar på bortåt 100 kuvert. Framåt kl 6 gjorde jag nytt försök för att sova, hade tydligen somnat. Kanske ska gå upp och jobba lite tidigare på nätterna? För att vara på säkra sidan så tog jag en sömntablett på kvällen. Det är inte alls säkert att jag somnar utan efter en vaknatt. Tog pillret, satt kvar en stund vid datorn. Skulle skriva blogg! Det funkade ju inte alls, bokstäverna verkade leva sitt eget liv 😀 . Insåg att det får nog vänta. Nog fungerar det med sömnpiller alltså. 😀 😀

Dagen för övrig hände inte mycket, dessutom regnade det mellan varven, och den tilltänkta gräsklippningen uteblev. Vilade en hel del och sov ett par korta stunder. Ett par telefonsamtal på em och f.ö. hände inte nåt.

Detta inlägg publicerades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar