Fredag

Idag har det varit en allt igenom bra dag! Började med ett återbesök på sjukhuset där jag blev av med den där fula ansiktsprydnaden jag fick i måndags. Fick ett annat mer normalt bandage, visserligen stort, men inte så uppseendeväckande. Allt såg bra ut. Nästa återbesök på måndag då de ska plocka bort stygnen.

På em var det dags för besiktning av bilen, det är ju alltid lite pirrigt, för man vet aldrig vad de hittar. Den gick igenom utan minsta anmärkning!! Min 16 år gamla bil. Hurra!

Efter vila o lite sömn tänkte jag försöka få lite gjort ute. Har haft ont i ryggen några dagar. Jag har ju ändå inget kunnat göra, p.g.a. min operation, ville ju inte få in smuts i det. Plus att jag sett ut som en skräcködla. Hur som helst så sammanföll det med detta uppehåll. Jag har tagit både Alvedon och smort in med Voltaren och inget har hjälpt. Tog Alvedon i morse och det onda försvann! Vet inte om någon nerv suttit i kläm. Känner väl av lite i kväll, men inget ovanligt när man rensat. Hur som helst så kunde jag jobba ute 1½ timma och fick bort en del mellan plattorna . Min kompiskatt Zid var med som vanligt, men går mest i vägen…

Tittat på Carola i kväll, hon står väl inte högst upp på min idollista, men denna gång var hon riktigt bra. Men har hon ingen vettig klänning att ta på sig? Hon blir ju stor som ett hus i allt detta tyg.

Detta inlägg publicerades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar