Lördag

En ganska fin dag idag, + 13 grader på em. Gick till min väninna för jag hade lovat hjälpa henne med en grej, och så blev det lite fika och prat . Jag har inte varit lika trött idag, det är skönt! Bara ögat som irriterar en del i kväll, har väl använt för lite ögondroppar, lätt att glömma bort.

Hemma har jag gått runt med dammtrasa överallt, dammat med den också förstås 😀 Golven får jag väl ta en annan dag. Om jag känner för det i morgon kanske, det återstår att se.

Har rensat ur pärmar och flyttat förra årets fakturor m.m. till annan plats. Nu behövs pärmarna till nya färska fakturor! Tänk om man kunde ha en hel månad betalningsfri. Det skulle minska på trycket i pärmarna menar jag 🙂

I natt ställer vi om klockorna, jag gör det före innan jag går och lägger mig så jag hamnar rätt i morron bitti…

Detta inlägg publicerades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Lördag

  1. trubbelmadam skriver:

    Jasså du hamnar rätt du!

Lämna en kommentar